Det er en kjensgjerning at grunngarantien ikke alltid er tilstrekkelig. Oppgrader til ProSupport for PC og føl deg trygg på at du har tilgang til lokal ekspertsupport døgnet rundt, alle dager.
ProSupport-teknikere står alltid klare til å hjelpe deg og teamet, enten du er ute og reiser eller sitter på kontoret. Og vår SupportAssist-teknologi varsler oss hvis du har problemer og oppretter automatisk en sak, slik at vi kan ringe deg før du rekker å ringe oss. Klarer vi ikke å løse problemet eksternt, sender vi en Dell-tekniker dit du befinner deg. Det er problemfri hjelp fra vennlige eksperter og opptil 11 ganger raskere enn konkurrentene6.
Funksjon | Grunnleggende service | ProSupport | ProSupport Plus |
---|---|---|---|
Teknisk support per telefon, chat (USA) eller på nett | Åpningstider | Døgnet rundt, alle dager | Døgnet rundt, alle dager |
Service på stedet for reparasjoner1 | |||
Direkte tilgang til lokale ProSupport-teknikere | |||
Eksperthjelp med programvare og maskinvare fra én og samme kilde7 | |||
Overvåking og krisehåndtering via kommandosentral | |||
Mulighet for å beholde harddisken etter utskifting3 | |||
Reparasjon av uhellsskader som fall, væskesøl og strømsvingninger4 | |||
SupportAssist-teknologien identifiserer feil, sender meldinger og oppretter saker automatisk og proaktivt2 | |||
Prediktiv forebygging av feil gjennom problemidentifisering ved hjelp av SupportAssist-teknologi | |||
Fjerning av virus/skadelig programvare og PC-optimalisering ved hjelp av SupportAssist-teknologi |