Hvordan kan du beskytte medarbeidernes produktivitet mot uhell som ødelagt batteri eller harddisk, med full budsjettstyring og fokus på digitalisering? Hvordan kan du sikre global dekning? Hvordan kan du bruke AI-innsikt til å overvåke maskinparkstatus? Du stiller sannsynligvis mange lignende spørsmål. Her er en løsning som dekker alt.
Premier Support Plus tilbyr sømløs, pålitelig og repeterbar IT-support som reduserer nedetiden og optimaliserer sluttbrukerens produkt
Egenskaper | Depotstøtte, grunnleggene | Support på stedet, grunnleggende | Premier Support | Premier Support Plus |
---|---|---|---|---|
Reparasjon av ødelagte maskiner | ||||
Avansert teknisk support døgnet rundt | ||||
Omfattende maskinvare og originalutstyr Programvarestøtte fra produsenter | ||||
En egen kontaktperson for enklere håndtering Full saksbehandling | ||||
Teknisk kundeansvarlige for håndtering av eskalering | ||||
Prioritering av service og deler på stedet neste arbeidsdag | ||||
Standardrapportering er tilgjengelig (servicenivå, gjentakelser, med/uten garanti osv.) | ||||
Lenovo Service Connect for ressursstyring, produktstøtte og sporing av servicesaker (eller forespørsler) | ||||
Alternativer for premium produktmerking for lagerstyring og kontaktsenterinformasjon | ||||
Proaktiv og prediktiv identifisering av problemer, oppstart av saker og varsler | ||||
Services Engagement Manager (SEM) for proaktiv ressursrapportering og relasjonsstyring | ||||
Accidental Damage Protection (ADP) gjelder for uhell når systemgarantien er utløpt | ||||
Behold enhetens harddisk (Keep Your Drive (KYD)) | ||||
Sealed Battery-dekning (SBTY) i opptil tre år | ||||
International Service Entitlement (ISE) utvider ADP-, KYD- og SBTY-dekningen internasjonalt | ||||
Dekning for forbrukerprodukter som selges til bedriftskunder |
Funksjoner som forutser og forhindrer kombineres med ytterligere beskyttelsestjenester, for en enestående supportopplevelse.
Hjelp IT-avdelingen med å holde seg et skritt foran problemene, beskytte bedriftens produktivitet og fremme positive medarbeideropplevelser med raske løsninger på problemer og tilgang til supportteknikere døgnet rundt.
VIP-dekning både for IT-personale og sluttbrukere som øker produktiviteten med tilgang til kunnskapsrike teknikere. De er tilgjengelige døgnet rundt med prioritert tilgang til deler med NBD-innsats og reparasjonsarbeid på stedet.
Din utnevnte, globale Lenovo-supportekspert og kundeforkjemper. Disse personene er de eneste du trenger å kontakte ved problemer med tjenesteleveranser, eskalering og oversikt over ytelse på anleggsmidler for organisasjonen din.
AI-innsikt, som drives av Lenovo Device Intelligence, gir proaktive og prediktive varsler som gjør det mulig å forebygge problemer for å unngå nedetid og sikre produktiviteten.
Fra en sølt kaffekopp til overspenning: ADP sparer vanligvis 28–75 %* sammenlignet med kostnadene ved reparasjoner eller systembytte.
Reiser du globalt i virksomheten? Slapp av! ISE utvider ADP-, KYD- og SBTY-dekningen internasjonalt.
Behold enhetene dine og fjern forretningsdata på dine vilkår, forbedre datasikkerheten og sikre samsvar med dataintegritet og lagringskrav.
Lenovo-sertifiserte teknikere sikrer at batteriene byttes ved behov, noe som minimerer nedetiden og bidrar til bedriftens resiliens.
Hvis en forbrukerenhet passer best for deg og dine behov, er ikke dette noe problem. Du trenger ikke å gi avkall på Premier Support Plus og får nøyaktig samme VIP-support.
Startpunkt | Bra | Bedre | Best | |
---|---|---|---|---|
1 års innsendingsservice | 3 års innsendingsservice | 3 års service på stedet | 3 års Premier Support | |
3 års innsendingsservice | 3 års service på stedet | 3 års forseglet batteri | 3 års Premier Support | |
3 års service på stedet | 3 års Premier Support | 3 års forseglet batteri | tillegg til 3 års PS, 3 års ADP One Protection Uhellsgaranti | |
1 års Premier Support | 3 års Premier Support | 3 års forseglet batteri | 3 års Premier Support Plus | |
3 års Premier Support | 3 års forseglet batteri | 3 års ADP One Protection Uhellsgaranti | 3 års Premier Support Plus |
– Krever tilleggstjenesten «3Y International Services Entitlement» for disse ADP-, KYD- og SBTY-tjenestene utenfor landets grenser (Basisgaranti er fortsatt global).