Tillegg til IT-supporttjeneste

Hvordan kan du beskytte medarbeidernes produktivitet mot uhell som ødelagt batteri eller harddisk, med full budsjettstyring og fokus på digitalisering? Hvordan kan du sikre global dekning? Hvordan kan du bruke AI-innsikt til å overvåke maskinparkstatus? Du stiller sannsynligvis mange lignende spørsmål. Her er en løsning som dekker alt.

Lad Premier Support Plus bære ansvaret

  • Vi reduserer belastningen på IT-teamene og gi deg tid til utvikling ved å ta oss av utstyr som går i stykker og må repareres.
  • Premier Support Plus gjør hele brukeropplevelsen enklere med direkte tilgang til Lenovos supportteknikere, slik at bedriftens IT-team kan konsentrere seg om å bygge resiliens og kapasitet. Brukere og team kan gå raskt tilbake til arbeidet, noe som frigjør kapasitet for å drive virksomheten fremover.

Kort om Premier Support Plus

Premier Support Plus tilbyr sømløs, pålitelig og repeterbar IT-support som reduserer nedetiden og optimaliserer sluttbrukerens produkt

EgenskaperDepotstøtte, grunnleggeneSupport på stedet, grunnleggendePremier SupportPremier Support Plus
Reparasjon av ødelagte maskiner
Avansert teknisk support døgnet rundt
Omfattende maskinvare og originalutstyr
Programvarestøtte fra produsenter
En egen kontaktperson for enklere håndtering
Full saksbehandling
Teknisk kundeansvarlige for håndtering av eskalering
Prioritering av service og deler på stedet neste arbeidsdag
Standardrapportering er tilgjengelig (servicenivå, gjentakelser, med/uten garanti osv.)
Lenovo Service Connect for ressursstyring, produktstøtte og sporing av servicesaker (eller forespørsler)
Alternativer for premium produktmerking for lagerstyring og kontaktsenterinformasjon
Proaktiv og prediktiv identifisering av problemer, oppstart av saker og varsler
Services Engagement Manager (SEM) for proaktiv ressursrapportering og relasjonsstyring
Accidental Damage Protection (ADP) gjelder for uhell når systemgarantien er utløpt
Behold enhetens harddisk (Keep Your Drive (KYD))
Sealed Battery-dekning (SBTY) i opptil tre år
International Service Entitlement (ISE) utvider ADP-, KYD- og SBTY-dekningen internasjonalt
Dekning for forbrukerprodukter som selges til bedriftskunder

Premier Support Plus i detalj

Funksjoner som forutser og forhindrer kombineres med ytterligere beskyttelsestjenester, for en enestående supportopplevelse.

Hjelp IT-avdelingen med å holde seg et skritt foran problemene, beskytte bedriftens produktivitet og fremme positive medarbeideropplevelser med raske løsninger på problemer og tilgang til supportteknikere døgnet rundt.

international upgrade

Premier Support:

VIP-dekning både for IT-personale og sluttbrukere som øker produktiviteten med tilgang til kunnskapsrike teknikere. De er tilgjengelige døgnet rundt med prioritert tilgang til deler med NBD-innsats og reparasjonsarbeid på stedet.

laptops

Services Engagement Manager (SEM):

Din utnevnte, globale Lenovo-supportekspert og kundeforkjemper. Disse personene er de eneste du trenger å kontakte ved problemer med tjenesteleveranser, eskalering og oversikt over ytelse på anleggsmidler for organisasjonen din.

warranty

Proaktiv og prediktiv support:

AI-innsikt, som drives av Lenovo Device Intelligence, gir proaktive og prediktive varsler som gjør det mulig å forebygge problemer for å unngå nedetid og sikre produktiviteten.

accident protection

Accidental Damage Protection (ADP):

Fra en sølt kaffekopp til overspenning: ADP sparer vanligvis 28–75 %* sammenlignet med kostnadene ved reparasjoner eller systembytte.

international upgrade

International Services Entitlement (ISE):

Reiser du globalt i virksomheten? Slapp av! ISE utvider ADP-, KYD- og SBTY-dekningen internasjonalt.

laptops

Keep your Drive (KYD)2:

Behold enhetene dine og fjern forretningsdata på dine vilkår, forbedre datasikkerheten og sikre samsvar med dataintegritet og lagringskrav.

battery

Sealed Battery-dekning (SBTY):

Lenovo-sertifiserte teknikere sikrer at batteriene byttes ved behov, noe som minimerer nedetiden og bidrar til bedriftens resiliens.

accident protection

Dekning for forbrukerprodukter:

Hvis en forbrukerenhet passer best for deg og dine behov, er ikke dette noe problem. Du trenger ikke å gi avkall på Premier Support Plus og får nøyaktig samme VIP-support.

Hvordan oppgraderer jeg PC-en min best ut fra basisgarantien (startpunktet) for PC-en min?

Startpunkt

Bra

Bedre

Best

1 års innsendingsservice

3 års innsendingsservice

3 års service på stedet

3 års Premier Support

3 års innsendingsservice

3 års service på stedet

3 års forseglet batteri

3 års Premier Support

3 års service på stedet

3 års Premier Support

3 års forseglet batteri

tillegg til 3 års PS, 3 års ADP One Protection Uhellsgaranti

1 års Premier Support

3 års Premier Support

3 års forseglet batteri

3 års Premier Support Plus

3 års Premier Support

3 års forseglet batteri

3 års ADP One Protection Uhellsgaranti

3 års Premier Support Plus

Hvis du har valgt å oppgradere PC-en med Sealed Battery, ADP eller Keep Your Drive, og du vil at dette skal gjelde globalt!

– Krever tilleggstjenesten «3Y International Services Entitlement» for disse ADP-, KYD- og SBTY-tjenestene utenfor landets grenser (Basisgaranti er fortsatt global).