aI arrow-down-small arrow-down arrow-left-corner arrow-left-small arrow-left arrow-right-corner arrow-right-small arrow-right arrow-up-small arrow-up awards badge-employee bag button-click-2 button-click calendar-check calendar carrot cart-clock check-box check circle clock close cloud-2 cloud-safe clouds-download clouds-upload code coffee compact compare computer connect-network contact-user contact conversation credit-card delivery-2 delivery desk diploma doc docs document-license download easy-workplace education email-recieve email-send email equality event-micro fabric folder food gallery gaming gift globen graph hamburger headphones heart heart home idea image info-attention it key kitchen knowledge label laptop leaf list location log-in log-out lounge-zone man-woman market meeting-2 meeting meetings minus mouse network-wifi-2 network-wifi network office-2 office-3 office-4 office pen phone plus popover-arrow popover-edge-arrow presentation printer question report-doc report-numbers report-stats screen search security-2 security seminar-micro-2 seminar-micro server service services settings shopping-cart-2 shopping-cart-3 shopping-cart-4 shopping-cart-5 shopping-cart silent skip-left skip-right solution sound speech-bubble-2 speech-bubble star statistic-2 statistic stop storage switch-account tea-1 tea-2 time-ongoing tomato trash-bin travel upload user-minus user-plus user video-elearnings video-play-button weather-activitet workplace zoom-in zoom-out

Hvordan kan vi hjelpe?

Bestilling

Reklamasjon & Retur

Levering

Min konto

Teknisk support

Betaling

Vanlige spørsmål

Logg inn på kontoen din og gå til "Saker og klager".

Klikk på "Opprett en sak":

1. Søk etter det / de aktuelle produktene

2. Velg produkt(er) og velg antall

3. Velg hva saken handler om, og beskriv deretter saken

4. Klikk deretter på "Opprett sak"

1. Den beste supporten for ditt produkt får du direkte igjennom produsentens support.

2. Klikk her for å finne kontaktinformasjon til produsentens support. Der finnes det autoriserte teknikere med kunnskapen gjeldene ditt produkt. Vår erfaring er at mange problem kan løses over telefonen uten at man behøver sende ivei produktet. Om problemet ikke kan løses med hjelp fra supporten, så forteller de hva du må gjøre for å sende inn produktet for videre garantiservice.

3. Behøver du videre hjelp av Dustins kundeservice kontakt oss på telefon 21 04 40 30 eller via e-post [email protected].

1. Gå til vår mobilservice for å registrere reklamasjons-saken.

2. Når du er ferdig med registreringen, vår samarbeids-partner Conmodo sende deg en fraktseddel på epost, så du kan sende ditt produkt inn til service.

Om du legger en bestilling før klokken 15.00 alle hverdager sendes din ordre samme dag, forutsatt at produktene finnes på vårt lager.

Dustin AS bruker Bring som transportør for levering. Tiden fra varen har blitt sendt til levering ligger vanligvis på 1-2 arbeidsdager.

Du kan følge leveringen igjennom Brings pakkesporing.

Finnes ikke produktet i lager kan det være en beregnet tid til lagret og det vises under lagerstatus. Er produktet en bestillingsvare, avhenger den estimerte tiden helt av leverandørens leveringstid.

Den beste supporten for ditt produkt får du direkte igjennom produsentens support.

Klikk her for å finne kontaktinformasjon til produsentens support.

Der finnes det autoriserte teknikere med kunnskapen gjeldene ditt produkt. Vår erfaring er at mange problem kan løses over telefonen uten at man behøver sende ivei produktet. Om problemet ikke kan løses med hjelp fra supporten, så forteller de hva du må gjøre for å sende inn produktet for videre garantiservice.

Behøver du videre hjelp så kan du registrere en sak på vår hjemmeside:

Logg inn på kontoen din og gå til "Saker og klager".

Klikk på "Opprett en sak":

1. Søk etter det / de aktuelle produktene

2. Velg produkt(er) og velg antall

3. Velg hva saken handler om, og beskriv deretter saken

4. Klikk deretter på "Opprett sak"

Kontakte oss på 21 04 40 40 eller [email protected] så hjelper vi deg videre.