aI airplane arrow-down-small arrow-down arrow-left-corner arrow-left-small arrow-left arrow-right-corner arrow-right-small arrow-right arrow-up-small arrow-up arrows availability awards badge-employee bag button-click-2 button-click calendar-check calendar carrot cart-clock check-box check circle clock close cloud-2 cloud-safe clouds-download clouds-upload code coffee compact compare computer connect-network contact-user contact conversation credit-card delivery-2 delivery desk diploma doc docs document-license download dustin-symbol-inner dustin-symbol-outer dustin-symbol easy-workplace education email-recieve email-send email equality event-micro fabric folder food gallery gaming gift globen graph hamburger headphones heart heart home idea image info-attention info it key kitchen knowledge label laptop leaf list location log-in log-out lounge-zone man-woman market meeting-2 meeting meetings microsoft-365 minus mouse network-wifi-2 network-wifi network office-2 office-3 office-4 office pen phone plus popover-arrow popover-edge-arrow presentation printer question report-doc report-numbers report-stats screen search security-2 security seminar-micro-2 seminar-micro server service services settings shopping-cart-2 shopping-cart-3 shopping-cart-4 shopping-cart-5 shopping-cart silent skip-left skip-right sound speech-bubble-2 speech-bubble star-black-gray star-black star-gray star statistic-2 statistic stop storage switch-account tea-1 tea-2 time-ongoing tomato trash-bin travel upload user-minus user-plus user video-elearnings video-play-button weather-activitet workplace zoom-in zoom-out

Reklamasjon & Retur

Vanlige spørsmål

Logg inn på kontoen din og gå til "Saker og klager".

Klikk på "Opprett en sak":

1. Søk etter det / de aktuelle produktene

2. Velg produkt(er) og velg antall

3. Velg hva saken handler om, og beskriv deretter saken

4. Klikk deretter på "Opprett sak"

Kontakt oss på telefon så raskt som mulig for videre hjelp, 21 04 40 30.

Logg inn på kontoen din og gå til "Saker og klager".

Klikk på "Opprett en sak":

1. Søk etter det / de aktuelle produktene

2. Velg produkt(er) og velg antall

3. Velg hva saken handler om, og beskriv deretter saken

4. Klikk deretter på "Opprett sak"

Logg inn på kontoen din og gå til "Saker og klager".

Klikk på "Opprett en sak":

1. Søk etter det / de aktuelle produktene

2. Velg produkt(er) og velg antall

3. Velg hva saken handler om, og beskriv deretter saken

4. Klikk deretter på "Opprett sak"

1. Finn ditt kollinummer i mailen "din ordre er på vei" finner du ditt kollinummer.

2. Brings pakkesporing. Trykk her for å komme til Brings pakkesporing ( linken finnes også i mailen "din ordre er på vei").

3. Ved problem. Savnes det ett kollinummer i e-posten du har mottatt fra oss eller at søkingen ikke gir noe resultat så kontakt oss på 21 04 40 40 eller [email protected].

1. Gå til vår mobilservice for å registrere reklamasjons-saken.

2. Når du er ferdig med registreringen, vår samarbeids-partner Conmodo sende deg en fraktseddel på epost, så du kan sende ditt produkt inn til service.

Den beste supporten for ditt produkt får du direkte igjennom produsentens support.

Klikk her for å finne kontaktinformasjon til produsentens support.

Der finnes det autoriserte teknikere med kunnskapen gjeldene ditt produkt. Vår erfaring er at mange problem kan løses over telefonen uten at man behøver sende ivei produktet. Om problemet ikke kan løses med hjelp fra supporten, så forteller de hva du må gjøre for å sende inn produktet for videre garantiservice.

Behøver du videre hjelp så kan du registrere en sak på vår hjemmeside:

Logg inn på kontoen din og gå til "Saker og klager".

Klikk på "Opprett en sak":

1. Søk etter det / de aktuelle produktene

2. Velg produkt(er) og velg antall

3. Velg hva saken handler om, og beskriv deretter saken

4. Klikk deretter på "Opprett sak"

Kontakte oss på 21 04 40 40 eller [email protected] så hjelper vi deg videre.

Behøver du videre hjelp?

Kontakt oss på 21 04 40 30 eller [email protected].

Nyttige lenker

Retur informasjon
Les om våre returprosesser hvis du vil returnere et produkt du har kjøpt feil, eller reklamere på en produktfeil, om det er mangler ,skadet eller manglende sending.

Produsent- støtte/ -support
Vi anbefaler at du først og fremst kontakter produsenten av produktet hvis produktet ikke fungerer som det skal. Klikk her for å få kontaktinformasjon til alle produsentene.

Mobil-service
Ved behov for reperasjon av mobiltelefon, har vi en mobil-service der du fyller ut et skjema om produktet du ønsker å reparere.

Bestilling

Reklamasjon & Retur

Levering

Min konto

Teknisk support

Betaling