EPOS Manager

Forbedre bedriftens ytelse

Optimer bedriften din og forbedre dine ansattes ytelse med et gratis, fleksibelt og sikkert verktøy som håndterer lydenhetene dine og analyserer deres bruk.

Enhetshåndtering for maksimal produktivitet

Behold kontrollen over alle lydenhetene dine, alle steder. Analyser utstyrets bruk og få et innblikk i hvordan du kan arbeide smartere.

Med EPOS Manager får du et gratis håndteringsverktøy som gjør det mulig for deg å oppdatere på dine villkår, utenfor ordinær arbeidstid, for å sikre maksimal produktivitet.

Håndter og oppdater enheter uansett hvor du er
Distribuer og konfigurer lydenheter på distanse og få de nyeste firmwareoppdateringene på ulike steder for å minimere driftsstopp.

Få tilgang til analyser og innsikt
Hent frem rapporter om enhetesmikser og headsetbruk fro å få et innblikk i hvordan bedriften din fungerer, og hvordan den kan forbedres.

Helt gratis
Velg mellom en lokal eller en skybasert løsning - begge er gratis med ubegrensede programvareoppdateringer.

Øk de ansattes produktivitet
Med brukertilgang til EPOS Connect som forbedrer samtalekontrollen gjennom sømløs tilkobling av lydenheter og softphones.

Sikre høy sikkerhet og kompatibilitet
Kryptert kommunikasjon, ingen sensitiv datalagring og pålitelig kompatibilitet med større operativsystem og UC-standarder.

Kundcase: OKQ8

OKQ8 Scandinavia er et av skandinavias største drivstoffselskap med 5 000 ansatte og mer enn 1 000 servicestasjoner i Danmark og Sverige. Med EPOS Manager har OKQ8 Scandinavia en unik oversikt over bedriften 1 500 headset og høyttalertelefoner, sånn at raskt og sømløs støtte kan gis til alle ansatte.