Lengre svartider enn vanlig på e-post og telefon

For øyeblikket kan det ta noe lengre tid enn vanlig å nå oss på telefon eller få svar på e-post. Dere kan finne svar på de vanligste spørsmålene på vår nettside under "Kundeservice & Support"

Teknisk support

Vanlige spørsmål

Den beste supporten for produktet ditt får du direkte gjennom produsentens support.

Produsenten har autoriserte teknikere med enestående kunnskap om sine produkter, og mange problemer kan løses over telefon uten at du trenger å sende inn produktet og risikere avbrudd i arbeidet.

Hvis feilen ikke kan løses med hjelp fra supporten, vil du få instruksjoner for garantiservice.

  1. Gå til vår guide for tilbehør og velg produktkategori.
  2. Finn det aktuelle produktet og legg ønsket serviceavtale i handlekurven.
  3. Oppgi etterspurt informasjon i kassen og fullfør kjøpet.
  4. Innen kort tid vil du motta en e-post med videre instruksjoner for å aktivere serviceavtalen.

Kontakt Dustins ordreavdeling med informasjon om modell og serienummer samt ønsket servicenivå, så hjelper vi deg med å velge riktig avtale.

Produsentsupport

Den beste supporten for ditt produkt får du direkte igjennom produsentens support.

Produsenten har autoriserte teknikere med enestående kunnskap om sine produkter, og mange problemer kan løses over telefon uten å sende inn produktet og risikere avbrudd i arbeidet.

Hvis supporten ikke kan løse feilen og ber deg kontakte forhandleren, kan du opprette en sak via "Min konto".


Service

Hvis saken gjelder et ødelagt produkt fra ett av følgende merker, kan du enkelt opprette en service- og feilmelding via våre partnere på Feilmelding og Support. Der får du rask hjelp med neste steg i prosessen.
Apple, Acer, Dreame, Google Pixel, Motorola, Samsung (Ikke TV).


Opprett sak

  1. Logg inn og klikk på "Min konto".
  2. Gå til ordrehistorikken din, velg bestillingen som gjelder og klikk på "Opprett sak".
  3. Fyll ut skjemaet og send inn saken.
  4. Vi vil kontakte deg via e-post med ytterligere instruksjoner.

Dersom du ikke klarer å logge inn, kan du kontakte vår kundeservice via [email protected]

Nyttige lenker

Produsent- støtte/ -support
Vi anbefaler at du først og fremst kontakter produsenten av produktet hvis produktet ikke fungerer som det skal. Klikk her for å få kontaktinformasjon til alle produsentene.

Forsikringssak
Dustin Trygghetsavtal tilbys i samarbeid med Aon Sweden

Behøver du videre hjelp?

Kontakt oss på 21 04 40 30 eller [email protected].

Nyttige lenker

Produsent- støtte/ -support
Vi anbefaler at du først og fremst kontakter produsenten av produktet hvis produktet ikke fungerer som det skal. Klikk her for å få kontaktinformasjon til alle produsentene.

Forsikringssak
Dustin Trygghetsavtal tilbys i samarbeid med Aon Sweden

Bestilling

Reklamasjon & Retur

Levering

Min konto

Teknisk support

Betaling