Lengre svartider enn vanlig pÄ e-post og telefon
For Þyeblikket kan det ta noe lengre tid enn vanlig Ä nÄ oss pÄ telefon eller fÄ svar pÄ e-post. Dere kan finne svar pÄ de vanligste spÞrsmÄlene pÄ vÄr nettside under "Kundeservice & Support"
Teknisk support
Vanlige spÞrsmÄl
Produsentsupport
Den beste supporten for ditt produkt fÄr du direkte igjennom produsentens support.
Produsenten har autoriserte teknikere med enestÄende kunnskap om sine produkter, og mange problemer kan lÞses over telefon uten Ä sende inn produktet og risikere avbrudd i arbeidet.
Hvis supporten ikke kan lĂžse feilen og ber deg kontakte forhandleren, kan du opprette en sak via "Min konto".
Service
Hvis saken gjelder et Þdelagt produkt fra ett av fÞlgende merker, kan du enkelt opprette en service- og feilmelding via vÄre partnere pÄ Feilmelding og Support. Der fÄr du rask hjelp med neste steg i prosessen.
Apple, Acer, Doro, Dreame, Google Pixel, Huawei, Motorola, OnePlus, Samsung (Ikke TV), Xiaomi.
Opprett sak
- Logg inn og klikk pÄ "Min konto".
- GÄ til ordrehistorikken din, velg bestillingen som gjelder og klikk pÄ "Opprett sak".
- Fyll ut skjemaet og send inn saken.
- Vi vil kontakte deg via e-post med ytterligere instruksjoner.
Dersom du ikke klarer Ä logge inn, kan du kontakte vÄr kundeservice via [email protected]
- GÄ til vÄr guide for tilbehÞr og velg produktkategori.
- Finn det aktuelle produktet og legg Ăžnsket serviceavtale i handlekurven.
- Oppgi etterspurt informasjon i kassen og fullfĂžr kjĂžpet.
- Innen kort tid vil du motta en e-post med videre instruksjoner for Ă„ aktivere serviceavtalen.
Kontakt Dustins ordreavdeling med informasjon om modell og serienummer samt Þnsket servicenivÄ, sÄ hjelper vi deg med Ä velge riktig avtale.
Dustin Trygghetsavtale tilbys i samarbeid med Aon Sweden.
BesÞk siden for Dustin Trygghetsavtale. Der finner du fullstendig informasjon og veiledning til portalen for skademelding. FÞlg deretter pÄgÄende saker direkte i portalen.
Den beste supporten for produktet ditt fÄr du direkte gjennom produsentens support.
Produsenten har autoriserte teknikere med enestÄende kunnskap om sine produkter, og mange problemer kan lÞses over telefon uten at du trenger Ä sende inn produktet og risikere avbrudd i arbeidet.
Hvis feilen ikke kan lÞses med hjelp fra supporten, vil du fÄ instruksjoner for garantiservice.
Nyttige lenker
Produsent- stĂžtte/ -support
Vi anbefaler at du fÞrst og fremst kontakter produsenten av produktet hvis produktet ikke fungerer som det skal. Klikk her for Ä fÄ kontaktinformasjon til alle produsentene.
Forsikringssak
Dustin Trygghetsavtal tilbys i samarbeid med Aon Sweden
BehĂžver du videre hjelp?
Kontakt oss pÄ 21 04 40 30 eller [email protected].
Nyttige lenker
Produsent- stĂžtte/ -support
Vi anbefaler at du fÞrst og fremst kontakter produsenten av produktet hvis produktet ikke fungerer som det skal. Klikk her for Ä fÄ kontaktinformasjon til alle produsentene.
Forsikringssak
Dustin Trygghetsavtal tilbys i samarbeid med Aon Sweden