Teknisk support

Vanlige spørsmål

1. Den beste supporten for ditt produkt får du direkte igjennom produsentens support.

2. Klikk her for å finne kontaktinformasjon til produsentens support. Der finnes det autoriserte teknikere med kunnskapen gjeldene ditt produkt. Vår erfaring er at mange problem kan løses over telefonen uten at man behøver sende ivei produktet. Om problemet ikke kan løses med hjelp fra supporten, så forteller de hva du må gjøre for å sende inn produktet for videre garantiservice.

3. Behøver du videre hjelp av Dustins kundeservice kontakt oss på telefon 21 04 40 30 eller via e-post [email protected].

Behøver du hjelp med å forlenge garantien på din datamaskin, kontakt oss på telefon 21 04 40 40 eller send en mail til [email protected] så hjelper vi deg videre.

Obs! For å kunne ta frem rett garanti til din PC behøver vi serienummeret som du kan finne på en klisterlapp somregel på undersiden av produktet.

Den beste supporten for ditt produkt får du direkte igjennom produsentens support.

Klikk her for å finne kontaktinformasjon til produsentens support.

Der finnes det autoriserte teknikere med kunnskapen gjeldene ditt produkt. Vår erfaring er at mange problem kan løses over telefonen uten at man behøver sende ivei produktet. Om problemet ikke kan løses med hjelp fra supporten, så forteller de hva du må gjøre for å sende inn produktet for videre garantiservice.

Behøver du videre hjelp så kan du registrere en sak på vår hjemmeside:

1. Logge inn på din konto.

2. Gå til ordrehistorikk

3. Velg gjeldende ordre, som inneholder produktet saken gjelder.

4. Klikk på knappen "ny sak" og fyll inn informasjonen.

5. Vi hører av oss så raskt som mulig, du kan se alle dine ærender på siden "ærender og reklamasjoner"

Behøver du videre hjelp?

Kontakt oss på 21 04 40 30 eller [email protected].

Nyttige lenker

Produsent- støtte/ -support
Vi anbefaler at du først og fremst kontakter produsenten av produktet hvis produktet ikke fungerer som det skal. Klikk her for å få kontaktinformasjon til alle produsentene.

Mobil-service
Ved behov for reperasjon av mobiltelefon, har vi en mobil-service der du fyller ut et skjema om produktet du ønsker å reparere.

Forsikringssak
Dustin Trygghetsavtal tilbys i samarbeid med Aon Sweden

Bestilling

Reklamasjon & Retur

Levering

Min konto

Teknisk support

Betaling