Logg inn på kontoen din og gå til "saker og reklamasjoner".
Klikk på "Opprett en sak":
1. Søk etter det / de aktuelle produktene
2. Velg produkt(er) og velg antall
3. Velg hva saken handler om, og beskriv deretter saken
4. Klikk deretter på "Opprett sak"
Har du mottatt et produkt som har blitt skadet under transport behøver vi kontakte Bring med en reklamasjonssak så fort som mulig. Yttre skade må anmeldes innen 24 timer og skjuld skade 7 dager.
For å kunne hjelpe deg videre med reklamasjonen behøver vi følgende informasjon:
- Ordre og kollinummer
Vi trenger bilder på selve skaden, vennligst vedlegg bilde på:
- Indre og ytre emballasje, på ytre trenger vi ifra alle kanter.
- Produktet med skaden, gjerne nært av skaden og så du får med hele artikkelen.
- Av selve fraktseddelen om det er flere kolli på en sending.
Dette gjelder også hvis emballasje ikke skulle vare skadet. Vi vil da fortsatt få inn bilde som viser at emballasje er uskadet.
Send informasjonen till [email protected]
Logg inn på kontoen din og gå til "saker og reklamasjoner".
Klikk på "Opprett en sak":
1. Søk etter det / de aktuelle produktene
2. Velg produkt(er) og velg antall
3. Velg hva saken handler om, og beskriv deretter saken
4. Klikk deretter på "Opprett sak"
Logg inn på kontoen din og gå til "saker og reklamasjoner".
Klikk på "Opprett en sak":
1. Søk etter det / de aktuelle produktene
2. Velg produkt(er) og velg antall
3. Velg hva saken handler om, og beskriv deretter saken
4. Klikk deretter på "Opprett sak"
1. Finn ditt kollinummer i mailen "din ordre er på vei" finner du ditt kollinummer.
2. Brings pakkesporing. Trykk her for å komme til Brings pakkesporing ( linken finnes også i mailen "din ordre er på vei").
3. Ved problem. Savnes det ett kollinummer i e-posten du har mottatt fra oss eller at søkingen ikke gir noe resultat så kontakt oss på 21 04 40 40 eller [email protected].
1. Gå til vår mobilservice for å registrere reklamasjons-saken.
2. Vår samarbeids-partner Conmodo sender deg en fraktseddel på epost, så du kan sende din telefon til autorisert verksted for reperasjon.
Den beste supporten for ditt produkt får du direkte igjennom produsentens support.
Klikk her for å finne kontaktinformasjon til produsentens support.
Der finnes det autoriserte teknikere med kunnskapen gjeldene ditt produkt. Vår erfaring er at mange problem kan løses over telefonen uten at man behøver sende ivei produktet. Om problemet ikke kan løses med hjelp fra supporten, så forteller de hva du må gjøre for å sende inn produktet for videre garantiservice.
Behøver du videre hjelp så kan du registrere en sak på vår hjemmeside:
Logg inn på kontoen din og gå til "saker og reklamasjoner".
Klikk på "Opprett en sak":
1. Søk etter det / de aktuelle produktene
2. Velg produkt(er) og velg antall
3. Velg hva saken handler om, og beskriv deretter saken
4. Klikk deretter på "Opprett sak"
Du kan dessverre ikke gjøre endringer i en ordre som behandles. Dette skyldes rask behandlingstid takket være lagerrobotene våre. Ordrer der alle produktene er på lager, pakkes vanligvis i løpet av noen minutter. Det er imidlertid mulig å gjøre endringer på en ventende ordre, for eksempel en ordre der noe er restnotert. Hvis du ønsker dellevering av en slik ordre, kan du sende inn en forespørsel via Ordrehistorikken under Min konto. For andre endringer i bestillingen din; Ta kontakt med oss på [email protected] eller ringe 21 04 40 40 (hverdager 08:00-16:00) så hjelper vi deg.
Kontakt oss på 21 04 40 30 eller [email protected].
Våre åpningstider er mandag til fredag 08:00-16:00
Retur informasjon
Les om våre returprosesser hvis du vil returnere et produkt du har kjøpt feil, eller reklamere på en produktfeil, om det er mangler ,skadet eller manglende sending.
Produsent- støtte/ -support
Vi anbefaler at du først og fremst kontakter produsenten av produktet hvis produktet ikke fungerer som det skal. Klikk her for å få kontaktinformasjon til alle produsentene.
Mobil-service
Ved behov for reperasjon av mobiltelefon, har vi en mobil-service der du fyller ut et skjema om produktet du ønsker å reparere.