Lengre svartider enn vanlig på e-post og telefon

For øyeblikket kan det ta noe lengre tid enn vanlig å nå oss på telefon eller få svar på e-post. Dere kan finne svar på de vanligste spørsmålene på vår nettside under "Kundeservice & Support"

Levering

Vanlige spørsmål

Om du legger en bestilling før klokken 15.00 alle hverdager sendes din ordre som regel samme dag, forutsatt at produktene finnes på vårt lager.

Dustin AS bruker Bring som transportør for levering. Tiden fra varen har blitt sendt til levering ligger vanligvis på 1-3 arbeidsdager.

Du kan følge leveringen igjennom Brings pakkesporing.

Finnes ikke produktet i lager kan det være en beregnet tid til lagret og det vises under lagerstatus. Er produktet en bestillingsvare, avhenger den estimerte tiden helt av leverandørens leveringstid.

Har du mottatt et produkt som har blitt skadet under transport behøver vi kontakte Bring med en reklamasjonssak så fort som mulig. Yttre skade må anmeldes innen 24 timer og skjuld skade 7 dager.


For å kunne hjelpe deg videre med reklamasjonen behøver vi følgende informasjon:

- Ordre og kollinummer

Vi trenger bilder på selve skaden, vennligst vedlegg bilde på:

  • Indre og ytre emballasje, på ytre trenger vi ifra alle kanter.
  • Produktet med skaden, gjerne nært av skaden og så du får med hele artikkelen.
  • Av selve fraktseddelen om det er flere kolli på en sending.

Dette gjelder også hvis emballasje ikke skulle vare skadet. Vi vil da fortsatt få inn bilde som viser at emballasje er uskadet.


Send informasjonen till [email protected]

Om det er ulike leveringstider på produktene i din ordre kan du legge til del-levering. Dette velger du når man gjør en bestilling hos oss.

Om du allerede har lagt en bestilling og vil dele opp leveransen så anbefaler vi og ta kontakt med oss på 21 04 40 40 eller [email protected] så hjelper vi deg.

Du finner den under ordrehistorikk, når du logger på "Min side". Det vil også stå i emailen "Din ordre er på vei".

  1. Finn ditt kollinummer i mailen "Din ordre er på vei".
  2. Gå til Brings pakkesporing og angi kollinummeret (linken finnes også i mailen "Din ordre er på vei").
  3. Savnes det ett kollinummer i e-posten du har mottatt fra oss eller at søkingen ikke gir noe resultat så kontakt oss på 21 04 40 40 eller [email protected]

En bestillingsvare sendes direkte fra leverandøren etter gjennomført kjøp. Den estimerte leveringstiden er basert på leverandørens tilgjengelighet av produktet.

Foreløpig leveringsinformasjon gis vanligvis innen 2–3 arbeidsdager etter bekreftet kjøp.

Den aktuelle lagerstatusen finnes alltid på den respektive produktsiden sammen med tilhørende ikon.

På lager for umiddelbar levering. Levering innen 1-2 arbeidsdager.

Tilgjengelig hos distributør. Ved bestilling sendes produktet normalt innen 2-5 arbeidsdager fra Dustin.

Bestillingsvare, ukjent leveringsdato. Leveringsinformasjon gis etter at bestillingen er lagt inn.

Nyttige lenker

Leveranseinformasjon
Finn riktig tilbehør og reservedeler.

Brings kollisporing (ekstern link)
Gå til Brings hjemmeside, der du kan spore brev, pakker og paller ved hjelp av en forsendelses-ID/ kolli-nummer.

Fraktinformasjon
Se på tabellen vår for å beregne den totale fraktkostnaden ved fakturering.

Har du spørsmål rundt en leveranse?

Når ordren ikke har forlatt Dustin: 21 04 40 40 eller [email protected].

Når ordren har forlatt Dustin: 21 04 40 30 eller [email protected].

Nyttige lenker

Leveranseinformasjon
Her kan du lese om våre leveringsmetoder.

Brings kollisporing (ekstern link)
Gå til Brings hjemmeside, der du kan spore brev, pakker og paller ved hjelp av en forsendelses-ID/ kolli-nummer.

Fraktinformasjon
Se på tabellen vår for å beregne den totale fraktkostnaden ved fakturering.

Bestilling

Reklamasjon & Retur

Levering

Min konto

Teknisk support

Betaling