Hvordan kan vi hjelpe?

Bestilling

Reklamasjon & Retur

Levering

Min konto

Teknisk support

Betaling

Vanlige spørsmål

Logg inn på kontoen din og gå til "Saker og klager".

Klikk på "Opprett en sak":

1. Søk etter det / de aktuelle produktene

2. Velg produkt(er) og velg antall

3. Velg hva saken handler om, og beskriv deretter saken

4. Klikk deretter på "Opprett sak"

1. Den beste supporten for ditt produkt får du direkte igjennom produsentens support.

2. Klikk her for å finne kontaktinformasjon til produsentens support. Der finnes det autoriserte teknikere med kunnskapen gjeldene ditt produkt. Vår erfaring er at mange problem kan løses over telefonen uten at man behøver sende ivei produktet. Om problemet ikke kan løses med hjelp fra supporten, så forteller de hva du må gjøre for å sende inn produktet for videre garantiservice.

3. Behøver du videre hjelp av Dustins kundeservice kontakt oss på telefon 21 04 40 30 eller via e-post [email protected].

1. Gå til vår mobilservice for å registrere reklamasjons-saken.

2. Når du er ferdig med registreringen, vår samarbeids-partner Conmodo sende deg en fraktseddel på epost, så du kan sende ditt produkt inn til service.

Om du legger en bestilling før klokken 15.00 alle hverdager sendes din ordre samme dag, forutsatt at produktene finnes på vårt lager.

Dustin AS bruker Bring som transportør for levering. Tiden fra varen har blitt sendt til levering ligger vanligvis på 1-2 arbeidsdager.

Du kan følge leveringen igjennom Brings pakkesporing.

Finnes ikke produktet i lager kan det være en beregnet tid til lagret og det vises under lagerstatus. Er produktet en bestillingsvare, avhenger den estimerte tiden helt av leverandørens leveringstid.

Den beste supporten for ditt produkt får du direkte igjennom produsentens support.

Klikk her for å finne kontaktinformasjon til produsentens support.

Der finnes det autoriserte teknikere med kunnskapen gjeldene ditt produkt. Vår erfaring er at mange problem kan løses over telefonen uten at man behøver sende ivei produktet. Om problemet ikke kan løses med hjelp fra supporten, så forteller de hva du må gjøre for å sende inn produktet for videre garantiservice.

Behøver du videre hjelp så kan du registrere en sak på vår hjemmeside:

Logg inn på kontoen din og gå til "Saker og klager".

Klikk på "Opprett en sak":

1. Søk etter det / de aktuelle produktene

2. Velg produkt(er) og velg antall

3. Velg hva saken handler om, og beskriv deretter saken

4. Klikk deretter på "Opprett sak"

Du kan dessverre ikke gjøre endringer i en ordre som behandles. Dette skyldes rask behandlingstid takket være lagerrobotene våre. Ordrer der alle produktene er på lager, pakkes vanligvis i løpet av noen minutter. Det er imidlertid mulig å gjøre endringer på en ventende ordre, for eksempel en ordre der noe er restnotert. Hvis du ønsker dellevering av en slik ordre, kan du sende inn en forespørsel via Ordrehistorikken under Min konto. For andre endringer i bestillingen din; Ta kontakt med oss på [email protected] eller ringe 21 04 40 40 (hverdager 08:00-16:00) så hjelper vi deg.