Forekommer svindel-SMS for tiden
Akkurat nå er det svindel-SMS der avsender utgir seg for å være Dustin og ber mottakeren ringe et nummer angående en bestilling. Denne teksten er ikke fra Dustin. Vi sender aldri tekstmeldinger som ber kunder om å ringe oss angående en bestilling, og vi ber aldri noen om å identifisere seg med bank-ID over telefon.
Problem med ordrebekreftelse
Vi opplever for øyeblikket tekniske problemer med å sende ut ordrebekreftelser for nye bestillinger. Vi jobber med å løse dette så raskt som mulig.
Tekniske problemer på enkelte sider
Vi opplever for øyeblikket tekniske problemer med enkelte sider som ikke lastes eller fungerer som de skal. Vi jobber med å løse problemet så raskt som mulig.
Tekniske problemer
Vi opplever for øyeblikket tekniske problemer med vårt ordresystem, noe som kan føre til lengre behandlingstid når du kontakter kundeservice.
Tekniske problemer med telefonen
Vi opplever for øyeblikket tekniske problemer med vårt telefonsystem, noe som kan gjøre det vanskelig å nå oss via telefon. Trenger du hjelp, vennligst bruk vår chat-funksjon eller finn svar på de vanligste spørsmålene på denne siden.
Lengre svartid på e-post
For øyeblikket har vi lengre svartid på e-post. For raskere service, bruk vår chat eller finn svaret ditt på vår Kundeservice & Support side.
Hvordan kan vi hjelpe?
Vanlige spørsmål
Produsentsupport
Den beste supporten for ditt produkt får du direkte igjennom produsentens support.
Produsenten har autoriserte teknikere med enestående kunnskap om sine produkter, og mange problemer kan løses over telefon uten å sende inn produktet og risikere avbrudd i arbeidet.
Hvis supporten ikke kan løse feilen og ber deg kontakte forhandleren, kan du opprette en sak via "Min konto".
Service
Hvis saken gjelder et ødelagt produkt fra ett av følgende merker, kan du enkelt opprette en service- og feilmelding via våre partnere på Feilrapportering og Support. Der får du rask hjelp med neste steg i prosessen.
Apple, Acer, Doro, Dreame, Google Pixel, Huawei, Motorola, OnePlus, Samsung (Ikke TV), Xiaomi.
Opprett sak
- Logg inn og klikk på "Min konto".
- Gå til ordrehistorikken din, velg bestillingen som gjelder og klikk på "Opprett sak".
- Fyll ut skjemaet og send inn saken.
- Vi vil kontakte deg via e-post med ytterligere instruksjoner.
Dersom du ikke klarer å logge inn, kan du kontakte vår kundeservice via [email protected]
Den beste supporten for produktet ditt får du direkte gjennom produsentens support.
Produsenten har autoriserte teknikere med enestående kunnskap om sine produkter, og mange problemer kan løses over telefon uten at du trenger å sende inn produktet og risikere avbrudd i arbeidet.
Hvis feilen ikke kan løses med hjelp fra supporten, vil du få instruksjoner for garantiservice.
Slik fungerer det å returnere en vare til Dustin:
- Logg inn og klikk på "Min konto".
- Gå til ordrehistorikken din, velg bestillingen som gjelder og klikk på "Opprett sak".
- Merk produktene som skal returneres.
- Skriv inn grunnen til returen og send inn saken.
Vi vil kontakte deg via e-post med returseddel og ytterligere instruksjoner.
Har du lagt inn en bestilling som gjest og ikke har en konto, er du velkommen til å kontakte kundeservice på [email protected]
Om du legger en bestilling før klokken 15.00 alle hverdager sendes din ordre som regel samme dag, forutsatt at produktene finnes på vårt lager.
Dustin AS bruker Bring som transportør for levering. Tiden fra varen har blitt sendt til levering ligger vanligvis på 1-3 arbeidsdager.
Du kan følge leveringen igjennom Brings pakkesporing.
Finnes ikke produktet i lager kan det være en beregnet tid til lagret og det vises under lagerstatus. Er produktet en bestillingsvare, avhenger den estimerte tiden helt av leverandørens leveringstid.
Dustin Trygghetsavtale tilbys i samarbeid med Aon Sweden.
- Besøk siden for Dustin Trygghetsavtale. Der finner du fullstendig informasjon og veiledning til portalen for skademelding.
- Her finner du fullstendig informasjon og instruksjoner for portalen for å melde skade.
- Følg deretter pågående saker direkte i portalen.
Kontakt vår partner på 070 11 11 42 eller [email protected] for andre forsikringsspørsmål.
Du kan dessverre ikke gjøre endringer i en ordre som behandles. Dette skyldes rask behandlingstid takket være lagerrobotene våre. Ordrer der alle produktene er på lager, pakkes vanligvis i løpet av noen minutter. Det er imidlertid mulig å gjøre endringer på en ventende ordre, for eksempel en ordre der noe er restnotert. Hvis du ønsker dellevering av en slik ordre, kan du sende inn en forespørsel via Ordrehistorikken under Min konto. For andre endringer i bestillingen din; Ta kontakt med oss på [email protected] eller ringe 21 04 40 40 (hverdager 08:00-16:00) så hjelper vi deg.