AppleCare for Enterprise

Service på stedet og support for alle Mac, iPhone og iPad

Ekspertene hos AppleCare for Enterprise samarbeider med teamet ditt for å sikre at alt Apple- og IT-utstyr i bedriften fungerer problemfritt. Du får teknisk support døgnet rundt, service på stedet neste dag og beskyttelse ved ulykker. AppleCare for Enterprise bryr seg om bedriften din.

Skaff deg AppleCare for Enterprise hos Dustin og få support til Apple-utstyret og IT-teamet ditt.

Be om tilbud

AppleCare Professional-tjenester

Dustin tilbyr bedrifter og organisasjoner tjenester og produkter fra AppleCare Professional. De mest populære tjenestene fra AppleCare Professional er AppleCare for Enterprise og OS Support.

AppleCare for Enterprise

Med AppleCare for Enterprise kan bedriften få utført service på Apple-utstyret allerede neste arbeidsdag. Videre tilbyr AppleCare for Enterprise support til IT-avdelingen i tillegg til sluttbrukere.

I tjenesten inngår også en egen beskyttelse ved skader, der du uavhengig av årsak og uten ekstra kostnad kan få reparert opptil fire prosent av Mac-datamaskinene eller ti prosent av iPad- eller iPhone-enhetene. Hvis en medarbeider skulle skade en enhet, dekkes altså også dette av AppleCare for Enterprise.

AppleCare for Enterprise inkluderer AppleCare Help Desk Support, som tilbyr support til IT-avdelingen for Apples produkter og operativsystem.

Medarbeidere kan kontakte Apple Support døgnet rundt, noe som reduserer den interne arbeidsbelastningen for IT-avdelingen. Support er tilgjengelig på norsk i kontortiden og i andre tider på engelsk.

Maskinvareservice skjer på stedet og kan kjøpes for to, tre eller fire år om gangen og tjenesten er global. Her kan du sjekke om du kan få service på stedet:

Les mer

I AppleCare for Enterprise inngår også en egen byttetjeneste. Hvis utstyret svikter, kan det repareres eller erstattes på forespørsel fra bedriften. Dette gjelder opptil fire prosent av Mac-datamaskinene som omfattes av avtalen, eller opptil ti prosent av iPad/iPhone-enhetene.

Du kan bestille AppleCare for Enterprise-produktene direkte hos Dustin. En AppleCare for Enterprise-avtale må omfatte minst 50 enheter. Disse 50 enhetene kan bestå av ulike enheter, som Mac, iPhone og iPad. Det trenger ikke være 50 enheter i avtalen fra starten av, men det holder at enhetene knyttes til avtalen i løpet av det første avtaleåret. Eksisterende utstyr som er under ett år gammelt, kan også knyttes til avtalen.

Tjenesten kan tegnes for to, tre, eller fire år per enhet. Prisen tar også hensyn til antall enheter som omfattes av avtalen.

AppleCare for Enterprise har volumbaserte prisnivåer og starter på 50, 1000 og 5000 enheter som dekkes av avtalen.

Her kan du lese mer om AppleCare for Enterprise:

Les mer

AppleCare OS Support

Bedriften eller organisasjonen kan velge kun å abonnere på supporttjenester for Apple OS, uten maskinvarebeskyttelse. OS Support gir støtte til IT-avdelingen når det gjelder integrering, migrering og serverspørsmål.Det finnes tre supportnivåer i OS Support – Select, Preferred og Alliance.

Les mer

AppleCare Help Desk Support

Hvis IT-avdelingen bare trenger støtte for utstyr 12 timer i døgnet, kan AppleCare Help Desk Support være en egnet tjeneste for bedriften eller organisasjonen.

Les mer

Fyll ut følgende skjema, så kontakter vi deg.